2017. február 14., kedd

Valentin's day

Tudom, hogy most sokan a fejetekhez kaptok, hogy dehát minek ez az egész nap, semmi jelentősége nincs. Én ezzel nem értek egyet. Nem azért, mert úgy gondolom, hogy akkor itt egy nap amikor végre kimutathatjuk mennyire szeretjük a másikat,hisz erre ott van az év összes többi napja. Szeressük egymást minden nap, mondjuk el a másoknak milyen sokat jelent nekünk, lépjük meg apróságokkal, hogy érezze mennyire fontos nekünk. Ez a nap csupán arra való, hogy valami pluszt tegyünk bele az közös életünkbe, még szebbé tegyük ezt a napot, olyan ez akár egy születés-vagy névnap. Nem számít hogy mikor van és miért van és ne is az "ajándék" legyen a lényeg hanem hogy boldogság töltse el a szívünket, lássuk meg egymás szemében a csillogást, a szerelmet.
Nekünk ma (is) sikerült ez, öröm van a szívemben és a lelkemben is! Finom vacsorával, pezsgővel, sütivel készültem, szép virágcsokor az asztalon, gyertyafény, szerelmünk 2 gyümölcse és mi! Ennél több nem kellett ma! Láttam a csillogást a férjem szemébe és nekem ez bármilyen ajándéknál többet ért. Megért minden pillanatot amit a ma estére való készülődéssel töltöttem! Bármennyire is jó és örömteli dolog ajándékot kapni, adni sokkal nagyszerűbb érzés, ha ezt az ember tiszta szívvel és szerettetel teszi! Még a 2 kislányunk is készített nekünk rajzot ajándékba, nagyon kedves volt tőlük! Nekik még igazán tiszta a szívük, bárcsak mindig így maradhatna ez!
Én szeretem ezt a napot, talán azért mert van mellettem valaki akinek ezen a napon is meg tudom köszönni, hogy mellettem van mindig, támogat mindenben, elfogad olyannak amilyen vagyok és 15 éve szíve minden szeretetével szeret engem és megajándékozott 2 csodás kislánnyal!
Szeressétek egymást és mondjátok el nap mint nap mennyire fontosak vagytok egymásnak! Egy hosszú ölelés minden távolságot meg tud szüntetni! Napi 20mp ölelés és mindenki sokkal boldogabb lesz!


Ebédre ma húsgombócleves és meggymártás készült pirított darával. A vacsi pedig szív alakú tészta volt paradicsomos pestivel, aszalt paradicsommal és pirított magokkal, a tetején pedig mozzarella és trappista sajt volt. Sütőben megsütöttem, nagy sikere volt annál akinek szívem minden szerelmével készítettem❤

Szívem minden szeretetével Nektek❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése