2017. február 9., csütörtök

Egy szeretem nap....

A tegnapi nem túl rózsás nap után a mai egy csoda volt, vagyis én annak éltem meg, mert reggel eldöntöttem, hogy így szeretném. Amikor mentem ébreszteni a csajokat és megláttam, hogy az egyikük kis takarója alatt kuporog mindkettőjük, megdobbant a szívem és olyan mérhetetlen boldogság töltötte el a szívemet❤ annyira jó, hogy vannak nekünk, annyira tiszta az a szeretet amit érzek irántuk. Édesek, tiszták, meseszépek voltak mikor kócosan, gyűrött arccal kikászálódtak az ágyukból, én meg közben azon kaptam magam, hogy mosolygok és azon gondolkodok, hogy annyira de annyira szerencsés vagyok! Szorosan magamhoz öleltem mindkettőjüket, elmondtam nekik, hogy mennyire szeretem őket és így indítottam útjukra őket a mai napra. Hányszor, de hányszor ábrándoztam erről gyerekként! Nekem ez sosem adatott meg! De nincs érte harag bennem, nem hibáztatom érte az édesanyámat sokkal inkább hálát érzek, hogy életet adott nekem, felnevelt és boldog vagyok, hogy itt lehetek és élhetem ezt a csodás életet amit én választottam magamnak.
A csodás reggel után egy kellemes teázás újfent, sok sok nevetés, ami tényleg boldogsághormont termel az ember szervezetében. Próbáljatok ki!
Éreztétek már azt, hogy mikor találkoztok valakivel akit előtte sosem láttál vagy ugyan látásból ismerted de nem igazán beszélgettetek egymással és elkezdetek beszélgetni és olyan mintha mindig is ismerted volna? Bármiről tabuk nélkül tudtok beszélgetni, jókat tudtok együtt nevetni, bátran meg mersz nyílni előtte... Nekem ma ez volt az érzésem.... Egy újabb pont a mai napomban ami sokat lendített a tegnapi rosszkedvemen! Teázás után egy gyors ebédkészítés majd egy futás ami olyan de olyan erőt adott nekem. Csak úgy szárnyaltam az aszfalt fölött😄 amennyire nehéz időnként rávenni magam a mozgásra olyan mérhetetlen töltést ad ha mégis megcsinálom! Ha ti is sportoltok tudjatok miről beszélek ha nem bízhatlak benneteket, hogy kezdjétek el!
Ovi után megettünk egy finom sütit a cukrászdába, megbeszéltük kivel mi történt napközben, mi volt a legrosszabb és a legjobb dolog a mai napjában. Ezt minden nap megkérdezem a lányaimtól, fontosnak tartom, hogy tudjanak és merjenek beszélni az érzéseikről bármilyen irányú legyen is az.
Este míg a lányok ügyeskedtek a kis asztaluknál mesét olvastam nekik. Egy szuper könyvet kaptam kölcsön ma, esküszöm engem is teljesen magával ragadott. Azt gondolom mindannyiunkra ráférne, hogy egy ilyen könyvet lapozgassunk nap mint nap és egy egy történet után elgondolkodjunk rajt. Szívből ajánlom Beck Andrea:A titoktündér!
Hálás vagyok a mai napomért (is) várom a holnapi csodákat is. Nyitott szemmel fogok járni, hogy biztosan észrevegyem őket! Tegyétek ti ezt!

A gyors de finom menü ma nálunk borsóleves és töltött paprika volt. A húsevőknek husival és kölessel töltve, magamnak csak kölessel!

Szívem minden szeretetével Nektek ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése