2017. február 22., szerda

Szív

Tegnap este korán ágyba kerültem és ma reggel olyan frissen és kipihenten ébredtem, fantasztikus érzés volt! Nehéz este időben ágyba kerülni, mire a gyerekek ágyba kerülnek, aztán még egy gyors rendrakás a konyhába, tusolás és akkor még szeretnénk pár szót váltani a párunkkal is, hisz egész nap erre alig jutott idő... Pedig a pihenés, a test és a lélek szempontjából is nagyon fontos. Mindkettőnek hálával tartozunk az egész napos "robot" után, megérdemlik a pihenést, a töltődést, hogy másnap újra segíthessenek bennünket utunkon, céljaink elérésében.
Reggel mikor mentem az én drága kincseimet ébreszteni egy olyan látvány fogadott ami mosolyt csalt az arcomra és megadta a lendületet a mai napomhoz. Szívet alkotva egymással a két kis test, így feküdtek egymás mellett a kislányaink. Egy igazi csoda volt ez, újra csak ráébresztve engem arra, milyen boldogság is az, hogy ők vannak nekünk, hogy bearanyozzák a puszta létükkel a mindennapjainkat, hogy milyen erős az a kötelék köztünk amit úgy hívnak szeretet💗
Sári még mindig itthon pihen, hogy a pénteki farsangi mulatságon már résztvehessen, Zsófi a délelőttöket az oviban tölti. Nem túl lelkesen vág neki a napoknak, de az oviban nagyon jókedvű és ügyes. Talán kissé rosszul érinti, hogy mi Sárival most több időt töltünk együtt, de most ennek van itt az ideje. Kellenek ezek a kettesben eltöltött napok mindannyiunknak.
Sárival délelőtt a konyhában szorgoskodtunk, sütit készítettünk a pénteki mulatságra. Ebéd után elővettük a bicikliket, rollert, motort és elmentünk Zsófiért az oviba. Én rollereztem, Sári biciklizett, jókat nevettünk és beszélgettünk közben. Szeretek gyerek lenni a gyermekeim mellett. Újra megélni azokat amiket gyerekként már egyszer megéltem vagy épp azokat a dolgokat amikre nekem volt lehetőségem. Valahol mindannyian gyermekek vagyunk egész életünkben csak az élet sokszor arra késztet bennünket vagyis inkább mi magunkat, hisz a választás a miénk, hogy megtagadjuk gyermeki mivoltunkat. Pedig milyen egyszerű minden gyermekként, nincsenek félelmek, bátran belemegyünk új és ismeretlen helyzetekbe míg felnőttként folyton elméleteket gyártunk ha félünk valamitől, hogy miért ne csináljunk valamit. Ezáltal megfosztjuk önmagunkat sok örömtől, akadályokat gördítünk álmaink megvalósulása elé... Pedig egyszerűen csak el kellene tudni engedni a sérelmeinket, félelmeinket, megbocsátani önmagunknak és a minket bántó embereknek! Próbáljátok meg és meglátjátok milyen új kapuk nyílnak meg előttetek és mennyire megváltoznak az emberi kapcsolataitok!

Az én konyhámban ma húsleves, édes savanyú csirke rizzsel valamint spenótos tészta készült ebédre.

Szívem minden szeretetével Nektek❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése