2017. január 1., vasárnap

Új fejezet....



Mikor is lenne időszerűbb elkezdeni egy blog írását, mint az új év első napján.... Régóta érlelődik bennem a gondolat, hogy kezdek "magammal" valamit, ha már a múlt évben az élet elég egyértelműen a tudtomra adta, hogy az út amit addig magaménak hittem nem az enyém... De eddig csak a "majd holnap, majd a szülinapom után, majd karácsony után" kezdetű mondatokig jutottam el fejben, nagy előrelépés nem történt az irányba, hogy valóban megkeressem mi is az én utam és feladatom ebben az életemben! Első lépésnek azt gondolom tökéletesen megfelel, hogy útjára indítom ezt a blogot, leírva benne a lelkemben és az életemben zajló, engem bármilyen formában megérintő dolgokat...
Hiszem, hogy ez az év lesz az ami az én életemben (a gyermekeim születése után) nagy változást fog hozni.... Elindulok a fény felé, megküzdve az utamba álló "sárkányokkal", hogy aztán (a királylány kezére nem sovárogva)  legalább a fele királyság az enyém lehessen!
Fogadjátok és olvassátok szeretettel! Kérlek benneteket, hogy Adjatok erőt nekem az utam során, véleményetekkel segítsetek az előrejutásban!

Szívem minden szeretetével!

14 megjegyzés: