2017. január 25., szerda

Angyalok

Ma egy kicsit komolyabb témáról írok... Ti hisztek az angyalok, szellemek létezésében? Számomra nem kérdés, hogy márpedig ők vannak, köztünk vannak. Jeleket küldenek, figyelmeztetnek bennünket, vigyáznak ránk.. Hogy ők kik? A szellemvilágból ittragadt lelkek, akik valami miatt nem tudtak belépni az "új életükbe", őrzők akiket a teremtő rendelt mellénk???
Az elmúlt időszakban sok furcsa dolog történt a lakásban nálunk, minden előzmény nélkül szétrobbant a sütő világítása, az állólámpa mindkét izzója egyszerre adta meg magát, itt ott egy egy kósza "madártoll", nem működő új gázgyújtó, ma reggel pedig a fürdőszobában nem lehetett felkapcsolni a lámpát..... Leültem egy pár percre és elbeszélgettem velük. Megkértem őket, hogy távozzanak a lakásunkból, ne háborgassák az életünket, szeretnénk nyugodt mindennapokat. Majd egy kedves barátom tanácsára fahéjat szórtam a küszöb elé. És nem fogjátok elhinni mi történt,meggyógyult a lámpa. Hihetetlen ugyanakkor nagyon is hihető dolgok ezek.
Elmesélek még egy sztorit ezzel kapcsolatban. 2002ben mikor meghalt az apai nagyapám én épp Erdélyben voltam egy tanulmányi versenyen. Hirtelen jött a halála így nem tudtam elköszönni tőle. Nagyon szerettem a kis öreget, hiányzott nagyon. Ugyan a temetésén már ott voltam, de mégsem volt az igazi a búcsú. Utána rendszeresen előkerült a legváratlanabb helyzetekben, főleg álmaimban. Éreztem, hogy tennem kell valamit, hogy ő megtalálja a túlvilágon a számára kijelölt helyet. Kimentem hozzá a temetőbe, megköszöntem neki, hogy a nagyapám volt, hogy oly sokmindenre megtanított, élményékkel ajándékozott meg és útjára engedtem. Soha többé nem jött vissza.
Érdekes egy nap volt ez a mai,tele energiával és csupa jó dolgok történtek velem Olyan emberek kerestek meg akikkel rég beszéltem, tanácsot kértek tőlem, kíváncsiak voltak a véleményemre, nagyon jól esett a lelkemnek. Köszönöm nekik!

Mai fincsiség nálunk tárkonyos csirkeraguleves és csirkemellrizotto volt gouda sajttal. Délután pedig sütöttem egy isteni banános diós kókuszos muffint, cukor és liszt nélkül. És még a kislányomnak is ízlett, aki élből elutasít mindent amit anya süt😀

Szívem minden szeretetével Nektek❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése