2017. január 14., szombat

A testvéri szeretet határtalan

Ma reggel Zsófi ébredt először, Sári sokáig aludt. A tegnap esti hőemelkedés miatt hagytuk is hadd pihenjen hisz így hamarabb gyógyul. 10 óra után kelt mikor mi épp reggeliztünk az étkezőben. Imádom amikor reggel felébrednek és kócosan,  meseszép angyali arcocskával kijönnek a szobájukból. Odaszaladt hozzám, belekuporodott az ölembe és szorosan hozzámbújt❤ abban a pillanatban Zsófi is odaszaladt és elkezdte simogatni a nővérét és kérdezte tőle, hogy jól van -e... Gyakran elcsodalkozom rajt, hogy micsoda őszinte, mélyről jövő érzelmek tudnak előjönni ezekből a tündérekből. Egymás felé és felénk is olyan szeretetet táplálnak amira azt gondolom sok ember nem képes. És azért nem képes, mert a múltban él, a jelen döntéseit és élethelyzetét elhomályosítja a harag és a düh amit önmaga vagy valaki más iránt táplál. Mert nem tud belenézni a tükörbe és azt mondani a képmásának, hogy szereti.... És ha ezt valaki magának nem tudja elmondani akkor hogy lenne képes más iránt ezt az érzést táplálni. Ezért könnyű a gyerekeknek, mert az ő szívük és lelkük még tiszta (és nekünk szülőknek  hatalmas a felelősségünk, hogy az is maradjon). Bár mi felnőttek képesek lennénk félretenni a büszkeségünket, az egonkat és tanulni tőlük. Hisz ők mind azért születnek erre a földre, hogy tanítsanak bennünket. Tanítsanak bennünket Olyan dolgokra amit mi magunk már nem vagyunk képesek észrevenni, elfogadni, megélni.... Fogadjuk hát szeretettel ezeket a gyermekeket, adjunk meg nekik mindent ahhoz, hogy az életük teljes legyen (itt nem az anyagiakra gondolok) és sokáig megőrizzék azt a tisztaságot ami a szívükben lakozik. Hisz a világ csakis így tud jobbá válni.
Délután a család Kaláka koncerten volt a színházban, lenyűgöző előadás volt. Megmondom őszintén, mi nem ismertük ezt a zenekart (igen az én gyermekkoromból ez kimaradt, hisz a cseresznyefa tetején és a bunkerokban nem hallgattunk efféle zenét 😀) de ma belopták magukat a szívemben. Az a sok népi hangszer (köztük az egyik kedvencem a citera, amin a nagypapám gyerekként sokat játszott nekünk. A mai napig a szemem előtt van ahogy itt lógott a falon és hallom ahogy játszott rajt.... Sok kedves emlék jött ma elő ezáltal nekem), a lelket melengető dallamok, Sári arcán az őszinte csodálat, mind mind emelte számomra ennek az előadásnak a fényét. Egyre inkább rájövök, hogy nagyon nagyon szeretem a zenét. Gyógyítja az ember lelk-ét, feltölt, erőt ad... Hallgassatok zenét, meglátjátok milyen fantasztikus hatása van. Ahogy ott ültem a koncerten és csodálattal néztem az én kis családomat olyan hihetetlen boldogság töltötte el a szívemet. Hogy vannak nekem, hogy szerethetem őket és ők is viszont szeretnek, hogy együtt éljük meg ezeket a csodás pillanatokat. Köszönöm nekik mindezt❤❤❤
Hazafelé a kocsiban Zsófi kért tőlem egy zsebkendőt, de mivel én vezettem nem tudtam adni neki. De nem is kellett,mert Sári azonnal mondta,hogy nála van és szívesen odaadja neki. Hát ez számomra az igazi testvéri szeretet. Lehet, hogy hajbakapnak néha, lehet hogy néha szeretnek különvonulni, de bármikor bármilyen helyzetben számíthatnak egymásra. Soha ne változtasson ezen senki és semmi! Szerintem a legjobb dolog amit a gyermekednek adhatsz ha megajándékozod őt egy testvérrel (vagy akár többel is)

Mivel én ma elvileg iskolába mentem volna de az időjárás miatt nem indultam útnak a tegnapi ebédet ette ma a család vagyis még egy kis halrudacskát rántottam ki. Mindenki elégedetten állt fel az asztaltól😉

Szívem minden szeretetével kívánok szép vasárnapot nektek❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése