2017. január 8., vasárnap

Gyereknek lenni jó

Sokan mondják ránk, hogy szerencsések vagyunk, mert a gyerekeink nem "szeretnek" korán kelni. Ma 9 órakor szóltak, hogy felébredtek😉 mivel tegnap én keltem így ma az apa volt a soros, én még lustálkodtam kicsit. Fél 10kor végül én is "rászántam" magam és kikeltem az ágyból. Igen,lehet mondani, hogy sanyarú sorsom van. Sokat segít nekem az apa, abszolút munkamegosztás van nálunk. Ha véletlenül felébrednek a csajok akkor én szólok apának ő pedig átmegy hozzájuk😀😀
Szóval mikor kijöttem a nappaliba apa örömmel újságolta, hogy van egy meglepetése. Ekkor én már sejtettem, hogy esett a hó. Felhúztuk a redőnyt és ujjongva konstatáltuk, hogy a sok ima végre meghallgatásra tálalt. Olyan szép volt! Gyors reggeli, öltözködés és irány a friss levegő. Mire kiértünk már szikrázó napsütés volt, ragyogott a hó, meseszép volt az egész. Akár egy tündérmesében. A lányok persze azonnal belevetették magukat a hóba, készültek sorban a hóangyalkák, a hógolyók és a kacagásuk betöltötte a környékét. Az erkélyen álldogáló szomszédok mind őket csodáltám,a boldogságuk leírhatatlan volt! Hát bizony nem kellenek nagy dolgok ahhoz, hogy a gyermekeink Boldogok legyenek! Ezek a dolgok nem kerülnek pénzbe ugyanakkor az élmény amit ilyenkor együtt átélünk megfizethetetlen❤ apa is megérkezett a szánkóval és útra keltünk. Barátokkal töltöttük a délelőttöt, szánkóztunk, hógolyóztunk, megfürdettük a csajokat a friss hóban, hisz a népi mondás szerint ettől lesznek igazán szépek (bár talán ez a veszély nem fenyegeti őket😀). Apa engem is levett a lábamról és az összes"apróság" azonnal rajtam termett,hogy jól megdobáljanak hóval. Közben csodaszép hópelyhek hullottak az égből, olyan igazi mesébe illő formával, nem győztünk gyönyörködni bennük. Rég vártuk már ezt a pillanatot! Úgy hiszem egy nagyon jó stresszoldó technika ez, a friss levegőn lenni a szeretteiddel, önfeledten mosolyogni velük együtt, mélyeket lélegezni a tiszta levegőből, újra gyermek nek lenni. Hisz a gyermeki én az ami mindannyiunkban ott lakozik és ha gyakrabban mernénk olyan önfeledten élni ahogy azt ők teszik sok bosszúságtól megkímélhetnénk magunkat.
Nálunk nap nem telhet el mesélés nélkül. Gyakran vesszük elő a diavetítőt (apa 30 éves kis csodamasináját és régi mesefilmjeit) vagy csak olvasunk a töménytelen mennyiségű mesekönyv egyikéből. Ma este is pancsi után Sári belekuporodott az ölembe, hozta a választott kis mesekönyvet és olvastunk. Imádok olvasni, imádom hóba ahogy élvezettel hallgatják a mesét, beleélik magukat a történetekbe aztán eljátszák őket, felteszik a kis kérdéseiket ha valamit nem értenek. Nagyszerű dolog a mesék világa! Bár nekem is meséltek volna anno a szüleim! Soha ne szalasszátok el a mesés pillanatokat egy mosogatás vagy porszívózás "kedvéért"!

Ma csak egy gyors Ebéd volt viszont annál finomabb. Lazacfilét és scampit pároltam egy kis balzsamecettel majd ezt kivéve a serpenyőből spenótlevelet, fokhagymát és kókusztejet borítottam bele ezt összeforgattam és vissza a tengeri herkentyűk. Egy rottyantás és bele a teljes kiőrlésű spagettitészta a tetejére pedig reszelt sajt. Gyors,egyszerű és finom!

Szívem minden szeretetével Nektek ❤

1 megjegyzés: