2017. május 17., szerda

Ez olyan fantasztikus érzés

Nagy nap lesz nálunk holnap, 4 éves lesz a mi kis csillagunk. Az elmúlt napokban és ma is sokszor szóba került a holnapi nap. Elkészült a kedvenc gyümölcsből a torta, mi más is lehetne ez így májusban, mint az eper. Közös ünneplés lesz az ovis társakkal.
Este fürdés előtt odaszaladt hozzám a kis meztelen csigabiga, felkéretzkedett az ölembe és szorosan hozzám bújt! Előtörtek belőlem az emlékek. Meséltem neki, hogy pontosan 4 évvel ezelőtt még itt kuporgott a pocakomba és akkor már úgy vágytunk rá, hogy magunkhoz öleljük. Kérdezte, hogy anya én bent voltam a méhedben és csak nőtt nőtt a pocid amíg akkora nem lett, mint egy görögdinnye? ❤Hát pontosan így volt. Aztán a görögdinnye helyett egy csodás hajas babát kaptunk ajándékba! Mintha most lett volna most meg már együtt idézzük fel az emlékeket (amik nyilván az én emlékeim, ő ezt csak tőlem tudja, tudatosan nem emlékszik rá). Csodás érzés az nekem!
Akárcsak ő én is izgatottan várom a reggelt, az asztal feldíszítve, az ajándék és a csokoládéba rakott gyertya már csak arra vár, hogy az a csodás kis tündérke egy mesés dologra gondolva elfújja őt! Álmok amiket gyermekként még dédelgetünk valósággá válnak! Szeretek édesanya lenni, bármennyire is nehéz és fárasztó tud időnként lenni! Nem cserélném el semmilyen más dologért ebben az életben!
Alig várom, hogy reggel újra a karomba tarthassam és szívem minden szeretetével azt kívánhassam neki, hogy sose féljen önmaga lenni és megvalósítani az álmait! Mindenben támogatni fogom őt, mert az életünk akkor lesz teljes ha van merszünk kihozni abból a maximumot! Kisgyermekként még mindent el tudunk képzelni, hogy tűzoltó, űrhajós és katona leszünk aztán szép lassan elveszítjük útközben valahol ezeket! Hát én azt tanítom a gyermekeimnek, hogy álmodjanak minél nagyobbakat és tegyenek meg mindent azok elérésééért!

Szívem minden szeretetével Nektek❤
Jövök majd a holnapi élménybeszámolóval....

3 megjegyzés:

  1. Zsófinak nagyon-nagyon Boldog Szülinapot kívánunk! Adri, Emma és Tibi

    VálaszTörlés
  2. Szilvi annyira csodálatos vagy, olyan jó olvasni ezeket! Olyan jó lehet a kislányaidnak lenni, hogy az hihetetlen!

    VálaszTörlés