2017. május 6., szombat

Ajándék

Anyák napja.... Csodás ünnep, megköszönni, meghálálni azt a sok jót és szépet amit kaptunk tőlük, a sok energiát amit a nevelésünkbe fektettek, a sok finom ételt amit készítettek nekünk, az öleléseket,a feltétel nélküli szeretetet... És ha mást nincs mit megköszönni neki akkor köszönjük meg nekik az életet! Hogy 9 hónapig a szíve alatt hordott bennünket, hogy világra hozott és a legjobb tudása (vagy a kapott mintája szerint) nevelt bennünket.
Ajándékozzuk meg őket egy szívből jövő, egyedi ajándékkal, amit csak tőlünk kaphat. A virág szép dolog, de elhervad, a csokoládé finom de elolvad, a boltban vásárolt dolgok tömegcikkek és talán arról árulkodnak, hogy újfent nem volt időnk másra mint beugrani egy benzinkútra és venni valamit csak hogy ezt is kipipálhassuk. Olyan sok szép meglepetést lehet szerezni ami személyes, saját kezűleg készített vagy csak csupán egy kedves telefonhívás, pár szívből jövő mondat egy képeslapon, egy kézlenyomat tőlünk vagy a gyermekünktől, egy hosszú ölelés....
De ha már ezeket nem tehetjük meg mert az édesanyánk nem él köztünk akkor csak csendesedjünk el pár percre és gondoljunk rá hálával és szeretettel. Érezni fogja ezt ott ahol már ő lakik. Ennyit minden édesanya megérdemel. A szeretetünk nem kerül pénzbe de hatalmas energiákat mozgathatunk meg vele!
Én nagyon szeretek személyre szóló köszöntőket írni a "boldog szülinapot" "gratulálok a gyermeketekhez" "sok boldogságot" helyett vagy olyat ajándékozni ami csak neki szól! A múlt héten volt a legkedvesebb barátnőm születésnapja (még a karácsonykor lévő névnapi ajándékkal is adós voltam a lustaságom miatt). Nagyon sokat törtem a fejem mivel ajándékozhatnám meg őt. Nem jutott semmi épkézláb ötlet az eszembe csupán azt tudtam, hogy valami egyedit szeretnék adni neki. Kértem az én drága segítőimet, hogy segítsenek ebbe. Egyszercsak jött egy ihlet, hogy meglepem őt egy piknikkel, mindketten imádjuk a természetet. Mivel a kisbabájával van otthon így a pikniket az ő kertjükbe terveztem, hogy milyen módon fogom tudni kivitelezni ezt meglepetésként fogalmam sem volt. Csak azt tudtam, hogy nagyon szeretnék neki örömöt okozni és azt, hogy biztos minden úgy fog alakulni ahogy lennie kell. Bekészítettem a piknikes kosárba a pikniktakarót, 2 pezsgős poharat, egy üveg cukormentes üdítőt(a szoptatás miatt neki csak ezt szabad), 2 db marlenkat, gyertyát és gyufát, egy csokor tulipánt és írtam neki egy levelet. Ebben az állt, hogy mivel a sok sok gondolat ellenére sem született meg az ötlet milyen maradandó dolgot tudnék neki ajándékozni arra gondoltam számomra 2 nagyon becses dologgal ajándékozom meg őt, ez pedig az időm (ez az amiből mostanában nem túl sok van) illetve az érintés által okozott örömmel (mert erre mindannyiunknak szüksége van vagy lenne) és kap tőlem egy energetizáló fejmasszázst ha elfogadja.
Természetesen a dolgok spontán megoldódtak úgy, hogy számomra minden adott volt a meglepihez. Elég volt Csak sokat gondolni rá és megteremtettem a lehető legjobb helyzetet. A ajándék elérte célját, mosolyt csaltam egy számomra hihetetlenül fontos ember arcára és nem került szinte semmibe. De az élmény amit ezáltal magamnak is (és persze neki is) adtam semmihez sem fogható. És hogy az égiek milyen kegyesek voltak hozzánk abból is látszik, hogy mind előtte mind utána felhős volt az idő de abban a 2 órában ragyogó napsütésben pompázott az egész kert. Önfeledt nevetés, végtelen beszélgetés és egy szeretetmasszázs. Ez volt az ajándék! És nem csak neki!
Ha valakinek szeretettel és tiszta szívvel adod amit adsz az semmilyen drága ajándékkal össze nem hasonlítható. Az energia ami ilyenkor áramlik az ajándékozó és a megajándékozott között szinte kézzel fogható és napokra feltölti őket. Próbáljatok ezt ki! Itt a lehetőség anyák napján!
Szeressétek az édesanyátokat és ha tehetitek mondjátok is el nekik ahányszor csak alkalmatok van rá! Ne haragudjatok rá azért mert néha rossz döntést hozott veletek kapcsolatban, higgyétek el ő a legjobb tudása szerint cselekedte azt! Vigyázzatok az értékeitekre mert van ami nem pótolható semmivel és az elszalasztott lehetőség többé nem tér már vissza!
Ezekkel a gondolatokkal kívánok mosolyokkal és könnyekkel teli anyák napját mindannyiótoknak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése