2017. május 1., hétfő

Éljen május1-je

Új hónap, pozitív energiák, tavasz utolsó hónapja, itt a változások ideje....
Ma reggel korán keltem, megelőzve a családot. És milyen jól tettem. Míg ők az igazak álmát aludták én olvastam és tornáztam egy kicsit, ami napindítónak kiváló volt! Aztán belevetettem magam a tanulásba és olyan büszke voltam magamra! Csak úgy szívtam magamba az infót😝
Fenséges reggeliben volt részem, életem párja melegszendvicset készített nekem varázslatos díszítéssel! Annyira szeretem (őt is és a melegszendvicset is😃). Aztán mindenki ment a dolgára, apa tett vett a készülő fürdőszobában én pedig ebédet készítettem. 1 óra alatt összedobtam egy fincsi zöldspárgakrémlevest és egy zöldséges rizottót valamint egy kis kókuszos banános muffint. A kókusz az én nagy kedvencem😜
A csajok eközben a szobájukban foglalatoskodtak. Gyanús volt a nagy csend, azt hiszem ezt szülőként mindannyian ismerjük. Kérdeztem is apát mit gondol erről..... Azt mondta vagy nagyon jó játékot tálaltak vagy iszonyú nagy a rumli. Nem fogjátok kitalálni melyik lehetett😃 de bizony! A rumli.... Elbarikádozott ajtó, szétszedve az ágy, kiborítva a ruhák a szekrényből.... Huhhh! Nem tudtam elsőre mit is mondjak. Nem  az zavar, hogy ilyeneket kitalálnak(bár az ajtó eltorlaszolását nem tartottam jó ötletnek, hisz ha gyorsan kell netalán szaladni...) de tudom mennyire szeretnek összepakolni! Órákig tartó könyörgés, ultimátumok adása, hangos szó, semmi nem használ! Mikor már kifogysz az érvekből és szólsz apának, hogy ezt legyen kedves ő megoldani, hát ez lett nálunk is ma a vége. Apa ezeket valahogy olyan jól tudja kezelni, kicsit több türelem jutott neki mikor azt osztogatták (vagy csak egyszerűen kevesebbet kell neki küzdenie a csajokkal az együtt töltött idő miatt) mindegy is, mire indultunk a majálisra nagyjából rendeződtek a dolgok.
Klassz kis családi séta le a Balaton partra,csiripelő gyerekek, anyuka és apuka kézenfogva sétálgat, beszélget. Szerintem az egy boldog családi képbe abszolút beilleszthető. Rengeteg ember a parton, a lányok nagyon szófogadóak és fegyelmezettek. Nagyon büszkék vagyunk rájuk! Bohócműsort majd mesekoncertet hallgattunk, volt természetesen vattacukor, fagyi, rétes, sör, minden ami egy klassz majális elengedhetetlen kelléke. És nem utolsó sorban ringispil. Imádtam gyerekként és ez az érzés még most sem múlt el. Csak akkor 100ft-ból mentem 5 kört, most meg 1000ből egyet. Óriási különbség😄 de olyan jó volt ezt is együtt újra át és megélni a gyermekeimmel! Nagyon sokat nevettünk, ugráltunk hazafelé a kavicsokon, kergetőztünk a fák között, szaladtunk gyerekkel a nyakunkba...  Annyira jó volt ez a nap! És olyan jó, hogy végre apa is velünk töltött egy délutánt, amikor csak egymásra figyeltünk!
Ezt a sok hasznos energiát elraktározzuk jövő hétre és egy nagy hajrát indítva remélhetőleg elindul a komoly építő munka a lakásban és szépül a mi kis fürdőszobánk, konyhánk! Jön a futóverseny szezon, klassz lesz beállni az új tusolóba és lemosni az út pórát😃
Csodákkal és álmokkal teli hetet kívánok nektek szívem minden szeretetével❤❤❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése