2017. április 8., szombat

Itt egy csoda a világ...

Ezzel a mondattal zárta a mai napot Sári. Anyukáméknál vagyunk Hahóton a hétvégén, mert az apa és a papa szétverték otthon a fürdőszobát, felújítás van nálunk. Gondoltam nekünk itt kényelmesebb lesz, hát bizony nagyon jó döntés volt! Ebédre érkeztünk, mama a lányok kedvencével zöldséglevessel és krumplis tésztával várt bennünket valamint finom friss kakaós kaláccsal. Gyermekkorom finom ízei, olyan jó érzés, hogy ezeket a kislányaim is megismerhetik. Ebéd után irány ki a szabadba, kutyák, cicák, tyúkok, hatalmas udvar. Nagyszerű élmény ez egy lakótelepi lakásban felnövő gyereknek és persze nekem is aki itt töltöttem a gyermekkoromat. Ma sok sok kedves emlék eszembe jutott, olyan jó volt nosztalgiázni!
Délután meglátogattuk anyukám nővérét meg a családját. Kiscicák születtek, a lányok teljesen elővarázsolódtak. Folyton hozzájuk járkáltak, hogy szopiznak-e még, sóskaszüreten voltak a kertben és közben szedtek egy csokor tulipánt is. Anya kedvenc virága! Aztán felmentünk a kincseket rejtő családi ház padlására. Nekem ez mindig egy csoda volt, imádom azokat a filmeket, ahol a padláson a régi poros ládákból előkerülnek az érdekesnél érdekesebb dolgok. Hát kincs bizony itt is volt! Régi bőr babakocsi, amiben anno engem is tologatott anyukám és én az öcsémet, babaágy, szánkó. Szánkó amin olyan sokat csúszkáltunk gyerekkorunkban, a pince ahol sok sok jókedvű disznóvágás volt, kenyerpiritás az üst kivezető csövénél amiben a töpörtyű (tudom, hogy felénk ezt tepertőnek hívják, de én így szeretem)  sült, klassz hurkatöltés, szaladgálás és bujocska a sötétben.... Huhhh, mennyi mennyi kedves emlék! Szerettem a gyermekkoromat,az élményeket amiket a bátyámmal és az unokatestvéreimmel együtt megéltünk.
Nagynénémék kertjében van egy fantasztikus meggyfa, aminek mesés ízű gyümölcse van. Ez a fa most virágba borult, meseszép fehér labdák sorakoznak egymás mellett az ágain, csak álltam előtte, csodáltam és közben arra gondoltam milyen szép is Ez az élet és én mennyire szeretek mindent ami benne van! Hálás vagyok, hogy újra megélhetem ezeket a dolgokat, mesélhetek a lányaimnak róla és annyira látom rajtuk, hogy kíváncsiak minden szavamra! Köszönöm nekik!
Este fürdés után még csaptunk egy fergeteges bulit. Mi egy mulatós család vagyunk, szeretünk táncolni, énekelni. Nekem fiatal koromban a falusi bálok jelentették a bulizást, abban a korban a szüleimnek még nem kellett aggódni azon dolgok miatt amiért ma sokszor meggondoljuk, hogy elengedjük-e szórakozni a gyermekeinket és ha igen akkor hová, kivel és mennyi időre.... Az öcsém kapcsolt mulatós zenét és bizony a család minden tagja táncra perdült,énekeltünk és én olyan de olyan büszkén néztem végig ezen a családon. Hálát éreztem, hogy velük lehetek, hogy együtt vagyunk és ilyen élménnyel ajándékozzuk még egymást. Sári odabújt hozzám és mondta nekem, hogy ő ilyen klassz esti buliban még sosem volt💖
Remek kis nap volt ez, azt hiszem mindannyiunknak csak adott. Örülök, hogy holnap folytatódik..... És valóban egy csoda a világ, márcsak az a kérdés észrevesszük-e? Mi bizony igen és nem feledünk el hálás lenni érte, hogy részesei lehetünk ennek!

Csodás vasárnapot nektek is szeretteitek körében❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése