2019. október 3., csütörtök

Az ördögi vörös szivárvány

Bob,l feltaláló, mégsem fejez be soha semmit, mindig feladja az elképzeléseit, mondván, hogy hasznavehetetlen. Egy nap az egyiket mégis véghezviszi, úszik a boldogságban, ekkor azonban feltűnik egy ördög, és gúnyolódni kezd rajta. Az ördögi vörös szivárvány legmélyebb félelmeinket sűríti magába. Álmában Bob rájön, hogy képes különbséget tenni valós és képzeletbeli félelmei kötött. Az ördögi vörös szivárvány már nem tudja visszatartani álmai megvalósításától!
A történetet egy számomra kedves kártyacsomagból való, Tori Hartman A csakrák bölcsessége. Sokszor nyúlok az útmutatás ezen formájához, hisz időről időre kell mindannyiunknak egy kéz, egy kártya, egy tiszta szívű segítő aki megráz, irányt mutat vagy épp segít kiborítani a sok mocskot amit felgyűjtöttünk, kitisztítottunk magunkból. Szeretek írni, szeretem így (is) megélni az érzéseim, reflektálni a bennem és körülöttem zajló dolgokra. Szeretek segíteni, szeretek adni és szívesen el is fogadom ami tiszta szívvel érkezik hozzám. Azonban ez a kis ördög engem is folyton megtalál és elhiteti velem, hogy nem lehetek elég jó abban amit csinálok így hajlamos vagyok (voltam) fel is hagyni az álmaimmal. Persze egyik másik dologban az is benne van, volt, hogy valójában nem is az én álmom volt! Ez a kisördög gyakran egy hangként jelenik meg a fejemben de előfordul, hogy a külvilágtól tartódik felém a tükör. Csak, hogy megmutassa mégis mit "hiszek" én valójában. Talán ezért hagytam fel lassan egy éve az írással is, mert úgy éreztem nem kellenek ezek az írások senkinek! Pedig ha csak magam miatt írok, akkor is van értelme, sőt igazán csak akkor van. Ha benne van a szívem, a szeretetem, a félelmem, a kétségeim és ezeket nem vagyok hajlandó elnyomni akkor már sokat tettem önmagáért! Sokminden történt ebben az elmúlt 9 hónapban és újra itt vagyok. Többek között bekúszott az életünkbe az aromaterápia, életvitelszerűen használjuk a csodás, tiszta esszenciákat és szép lassan a világ összes csodáját feltárul előttünk (ami eddig is itt volt bennünk, velünk, körülöttünk csak rossz szemüvegen keresztül néztük ezt az életet). Nem tudok elég hálás lenni a sorsnak, hogy megismertem a Doterra illóolajokat melyek rezgésükkel és számomra felfoghatatlan hatásukkal segítenek bármilyen testi és lelki kihívás kapcsán. Köszönöm a Teremtőnek, hogy elég felkészült voltam amikor tavaly ősszel találkoztam ezzel a kinccsel, és ma már családtagként velünk lehet a Föld ajándéka. Köszönöm, hogy segít egyre tisztábban látnom és hallanom. Így meghallani azt is, ami az elmúlt időszakban többször szembejött velem, hogy miért is nem írok? Hát itt vagyok, hátrahagyva a félelmeket megyek a gyertya fényével beragyogott úton, segítem szívem minden szeretetével és a természet minden kincsével a hozzám fordulókat, közben szeretettel megtöltve a saját és mások életét és szívét is. Hiszek magamban, hiszem, hogy csodálatos teremtő erőt kaptam születésemkor és igyekeszem legjobb tudásom szerint élni is ezzel az ajándékkal. Nem hagyom többé, hogy a célok, az álmok eltűnjenek előlem mielőtt elérném! azokat Arra születtem, hogy boldog legyek, hogy szebbé tegyem a világot, hogy megéljem a szeretetteli pillanatokat! Hálásan köszönöm mindenkinek aki segített nekem idáig eljutni és azoknak is akik velem együtt haladnak az úton már most is vagy csak később csatlakoznak!
Hogy mire is valók az álmok? Hát elérni őket! Egy álom ami hamarosan valóra válik, mert valaki(K) hitt benne, mert nem alkudott meg, mert nem fogadta el a biztosat, az egyszerűbb megoldást, hanem hitt abban, hogy amire ő vágyik az az övé is lehet. Az én drága férjem és az ő új autója 🙏 a történet röviden.... A cég ahol ő dolgozik ad gépjárművet magáncélú használatra is abban a pozícióban ahol ő van. Tudtuk már egy ideje, hogy idén új autót fog kapni és mivel nagyon megszerette ő is és a család is a Ford Focust azt kívántuk bárcsak azt kapnánk! És beleszerettünk a kék színbe. Az új kocsi étkezése eltolódott és az időpont egyre bizonytalanabbá vált. Pár napja felhívott, hogy felajánlottak neki egy 1 éves Opel Astrát és ő elfogadta. Döbbenten álltam a dolog előtt, semmit nem tudott az autóról, csakhogy mennyi idős és milyen márkájú. Mondtam neki, hogy ez annyira nem ő, hogy így elfogad valamit, ismeretlenül, ráadásul ez nem is Ford. De aztán jöttek az érvek, hogy ez biztos, meg rövid időn belül, stb.... Akkor sem értettem és el is ültettem egy kis bogarat a fülébe. Hazajött és elmentünk együtt futni, majd arra jutott, hogy ír a gépjárműves kollégájának egy mailt, hogy mégsem kéri az Opelt, ő Fordot szeretne és hajlandó várni! Jó döntés volt, hisz a hét elején egy meeting alkalmával találkozott a fent említett gépjárműves kollégával, aki egy kézfogás után félrehívta, hogy akkor egy kék Ford Focus jó lesz pár héten belül!?? Sose veszítsük szem elől azt amit annyira vágyunk és ne érjük be kevesebbel mint ami jár nekünk! "Kérj és megadatik"

Szívem minden szeretetével nektek 🥰


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése