2017. december 27., szerda

Kis karácsony, nagy csodák.....

....köszönhetően a szeretet energiájának. Azt mondják a karácsony a szeretet ünnepe, a kis Jézus születését a ragyogó csillag jelezte és ez a fény árasztja el ilyenkor azoknak a szívét akik nyitottak annak befogadására. A mi családunkban idén mindenki kitárta a szívét és a csomagokban rejlő meglepetéseken túl olyan ajándékot adtunk egymásnak aminek az értéke felbecsülhetetlen. 3 csodás nap, rengeteg nevetéssel, csillogó szempárok (melyekbe néha könny is szökött hol a boldogságtól, hol a bánattól, hol a hálától és ez így volt rendjén), őszinte ölelések és beismerő szavak.... Életem legszebb karácsonya volt az idei, végtelen hálát érzek érte és nagyon büszke vagyok a családomra! Boldog vagyok, hogy az életem részei, hogy mindannyian élnek és remélem a Jóisten még sok sok ilyen csodás ünnepet (és azt kívánom, hogy a hétköznapok is váljanak ünneppé!) ajándékoz nekünk ilyen szeretetben.
24e nálunk a szűk családé, vagyis 4ben ünnepelünk ilyenkor. Az angyalkák reggelre feldíszítik a nappalinkban az előre (közösen) kiválasztott fenyőfát, amit reggel 2 ámulattól csillogó szempár üdvözöl. Mi pedig hálásak vagyunk, hogy láthatjuk ezt! Már évek óta a délutáni program a betlehemes játék Hévízen a templomban. Idén is csodás műsort láttunk és hallottunk. A dalok nagy részét mi is ismertük (ez drága óvónőnknek is köszönhető) így sokat együtt énekeltünk a szereplőkkel. A dal, a zene terápiás hatása ismert, engem mindig mélyen megérint. Mikor hazaértünk, karácsonyi zenét kapcsoltunk és kézenfogva, énekelve együtt mentünk a nappaliba. Meseszép volt a zöld fenyő a piros és aranyszínű diszekkel és a sok sok ajándékkal alatta. De az az érzés amit belül éreztem az semmihez sem fogható! Lelkes bontogatás, mély levegővételek, ujjongás, hála.... Ezek töltötték be a nappalit aznap délután. Szeretettel és boldogsággal telve ültünk az ünnepi asztalhoz, megfogtuk egymás kezét és áldást mondtunk mindazért amit a Jóisten ad nekünk nap mint nap. Sokáig beszélgettünk este, a gyerekszobából is áradt ki a boldogság és annyira jó volt hallgatni!
Karácsony napján reggel közös mesenézés, annyira szeretem! Ebéd a férjem szüleinél volt aznap. Ajándékbontás és az előző napi élmények elmesélése után elfogyasztottuk az ebédet és egész délután társasjátékoztunk, kártyáztunk és rengeteget nevettünk, hangosan kacagtunk. Azt hiszem sok sok endorfint felszabadítottunk és pár káros sejttől megszabadítottuk ezzel a testünket. Több, mint 10 éve élek Keszthelyen és számomra itt vált igazán ünneppé a karácsony. A készülődés, a zene, a meghittség,a közös vacsorák és beszélgetések...... Köszönöm anyósoméknak, hogy sok évvel ezelőtt befogadtak a családjukba és megmutatták milyen is egy igazi ünnep❤ És ma már együtt adhatjuk ezt tovább a kislányainknak!
Karácsony másnapján a dédihez mentünk látogatóba,akinek úgy érzem mi hozzuk meg igazán mindig az ünnepi csodát ( és így van ez minden alkalommal amikor meglátogatjuk őt). Mosolyogva (bár kissé már aggódva) várt bennünket és az a szeretetet amivel elhalmozott bennünket azt hiszem minden nagymama,dédmama szívében ott lakik csak esetleg túl sok rossz érzést pakol elé és nem tudja megmutatni mi is van ott mélyen bent. Hát ő nem ilyen! Az öröm sugárzott az arcáról, a könny csillogott a szemében mikor a lányok énekeltek neki és a hála áradt belőle mikor a sok kellemes emlék és élmény elmesélése után elköszöntünk tőle! Ő egy igazi kincs, közel 87 éves! Tele van jósággal a szíve, mi pedig mérhetetlenül szeretjük őt!
Innen anyukámékhoz mentünk ebédre. Bátyám és a párja kicsit később érkeztek, őket vártuk az ebéddel. Addig a lányok kibontották az ajándékokat és játszani kezdtek. Éreztem mikor beléptünk a házba, hogy itt valaki hiányzik az ünnepi varázshoz de igyekeztem pozitív maradni. Igazam lett. Még ebéd előtt felszínre "tört az igazság" úgyhogy védve önmagamat es a családomat elmondtam, hogy köszönjük az ebédmeghívást és mi ebéd után indulunk haza. A lányok persze értetlenül álltak a dolgok előtt, testvéreim es a férjem érezték a súlyát a dolognak. Apukámon láttam, hogy erősen küzd az érzéseivel, anyukámon pedig a sértődöttség uralkodott el, ezért a "legjobb" fegyverhez folyamodott, támadni kezdett. Próbálta a felelősséget az én vállamra helyezni, hisz mint tudjuk kevés ember képes ezt vállalni, beismerni a hibáját és ennek következtében még bocsánatot is kérni. Türelmesen,nyugodtan elmondtam én mit látok es érzek ebből az egész szituációból, mi az amitől szeretném megkímélni a családomat és nem elrontani a karácsonyunkat. Számomra itt jött meg a karácsonyi csoda és még most is beleborzongok olyan élmény volt! A szüleim (akiket mérhetetlenül tisztelek és szeretek, hisz tudom mit miért tesznek úgy ahogy teszik) felálltak, beismerték a felelősségüket és bocsánatot kértek. Átöleltem őket és elmondtam nekik, hogy mennyire szeretetem őket és hogy annyira büszke vagyok rájuk! Sok szép ajándék volt idén is a fa alatt de ez az érzés semmihez sem fogható. Könnycsepp gördült végig az arcukon és ezekkel a könnyekkel együtt megérkezett a szeretet is a házba❤ sokszor álmodtam erről kisgyermekként is, hogy egyszer majd én hozom el ezt az érzést a családba és megtörtént a karácsonyi csoda! Úgyhogy maradtunk! Itt is hatalmas társasparty kerekedett, zengett a ház az önfeledt nevetéstől, éreztem a hálát mindenki részéről, hogy együtt vagyunk! Biztosan állíthatom, hogy életem legszebb karácsonya volt ez! Ha szeretetet, türelmet adsz ezt is fogod visszakapni! Tudom, hogy nekem ezt adta feladatul a Teremtő és ezért kaptam egy ilyen családot, gyakorolnom kell😀
Olyannyira jól sikerült ezaz ünnep és a nap, hogy életükben először a lányok nélkülünk ott aludtak a szüleimnél,hatalmas boldogságot okozva ezzel anyukáméknak, önmaguknak és nekem is. Apukám még tegnap délután is felhívott és megköszönt mindent, legfőképp, hogy ott voltak a lányok. De tudom és érzem, hogy abban a köszönetben sokkal de sokkal több van! Mint ahogy a hozzám és a férjemhez intézett bocsánatkérésükben is. Ennek a fogalomnak hatalmas tisztító ereje van, annak is aki adja és annak is aki kapja! Ennyi idősen látni ezt a csodát, megkapni ezt az élményt életre szóló emlék lesz számomra! Köszönöm karácsonyi angyal, Kisjézus❤❤❤
Szeressétek egymást, kérjetek bocsánatot és megadatik! Vele együtt a béke is megérkezik otthonotokba és a szívetekbe! És amint bent úgy lesz kint is!

Szívem minden szeretetével ölellek benneteket❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése