2018. december 24., hétfő

Karácsony, szeretet...

Mikor is lehetne megfelelőbb időpont az újrakezdésre ha nem karácsonykor..... Akkor, amikor az egész világot hatalmas szeretet járja át, olyan energia ami ilyen olyan módon, hacsak egy egy pillanatra is, de biztosan mindenki szívéhez megérkezik. Ilyenkor talán mindannyian emlékszünk rá kicsit, hogy miért is vagyunk itt, szeretni és szeretve lenni! Feltétel nélkül! Nem azért mert olyan vagy amilyen megfelelő az én elvárásomnak, hanem csupán azért mert vagy! Ezt a szeretetet én mindig a gyermekem iránt érzett szeretethez hasonlítom. Hálás vagyok érte, hogy engem választott az édesanyjának, szeretem ahogy a karja átfonja a nyakam, ahogy a keze megfogja a kezem, ahogy a kis szive nyitva van a szeretet előtt és képes is azt elfogadni. Én hiszem, hogy ez a fő feladatunk itt e létben, feltétel nélkül szeretni önmagunkat és embertársainkat is. Könnyű lenne ezt elérni? Semmiképp! Sok sok próbát ki kell ehhez állnunk de mind mind tanít bennünket, terel bennünket a szeretet útjára. Rajtunk múlik csupán mennyi ideig tart megtalálni a helyes irányt! Hogy át tudjuk-e élni és érezni a pillanat varázsát, meglátjuk-e a nehéz időszakokban is a tanulnivalót és akarunk-e tanulni....
Fél éve volt az legutóbbi bejegyzésem, rengeteg csodás és kevésbé értékesnek tűnő pillanatot éltem meg ebben az idoszakban! Talán ez utóbbiból kicsit több jutott, talán úgy gondolták odafönt képes vagyok már szembenézni a nehézségekkel, megérteni azok üzenetét és fejlődni. Most így az év vége felé közeledve bizton állíthatom, hogy megérte időnként "belehalni" a fájdalomba, elengedni azt aki, ami távozni akart és elfogadni szeretettel azt a sok csodás embert és pillanatot aki "újonnan" ( bizonyára már sok sok élet után újra) csatlakozott hozzám. Segíteni engem utamon, felsegíteni mikor már a csalódottságtól leülnék, hátszélként szolgálva mikor már csak egy fuvallat kell az elinduláshoz. Adnak egy biztató szót, dicséretet, ölelést mikor szeretetet ajándékozok nekik egy finom étellel, hozzásegítem egy felismeréshez, megajándékozom egy mosollyal, szívem minden szeretetével segítek neki barmilyen apróságban....
A sok sok tanulás után hihetetlen gyermeki áhítattal vártam ezt az ünnepet és átéreztem minden izgalmát. Nem kérek tőled semmit drága Istenem, semmit ajándékba, most csak hálát szeretnék mondani azokért a tiszta szívű emberekért akik mellettem vannak és arra kérlek tartsd meg őket nekem örökké!
Hála és köszönet mindenért!

Szívem minden szeretetével kívánok áldott, békés és szeretetteljes ünnepet mindannyiunknak🤗😍🎄

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése