2018. március 12., hétfő

Törött szárnyú angyalok

Bizony sokan vagyunk ezen a világon ( sokan még nem is tudják magukról, hogy ilyen céllal érkeztek ide) akik azért jöttünk, hogy megtanuljunk szeretni, szeretet adni és elfogadni és miután megtanultuk példával járni mások előtt is. Így leírva oly könnyűnek tűnik ez az egész, hisz most bárki azt mondja én szeretem a gyerekem, a szüleimet, a szomszédomat és ez fordítva is igaz. De vajon tudjuk-e mi az a szeretet? A szeretet a legerősebb pozitív energia ami létezik az univerzumban, ami az öröm és a boldogság érzését vonza maga után!  A szeretet nem szab feltételeket, nem épít gátakat, nem sajnál és nem megmenteni akar hanem úgy fogad el ahogy vagyunk és segítő jobbot nyújt ha kérjük. Nem támad és nem keres felelősöket,hanem megengedi, hogy a másik is megejtse a saját hibáit, lehetőséget adva neki a felismerésre és a tanulásra. A szeretet nem abból táplálkozik, hogy átveszi a másik szenvedését hanem csendben megengedi a másiknak a saját küzdelmét és kívülről támogatja őt. Nehéz jól szeretni, nehéz úgy szeretni, hogy ne bántsuk önmagunkat vagy a másikat. Önmagunkat kell elsősorban tisztelni és szeretni, hogy őszintén tudjunk adni és elfogadni is effajta érzést! Önmagunkat szeretni pedig nem azt jelenti, hogy nárcisztikussá válunk hanem, hogy szeretjük a bennünk lakozó kisgyermeket, figyelünk az igényeire, nem erőszakoljuk rá a külvilág elvárásait, ha bánatos megkérdezzük  segíthetünk-e neki valamiben. Tesszük ezt olyan szeretettel ahogy ezt a saját gyermekünkkel tennénk.
Az angyalok a Teremtő küldöttei akik az igaz szeretet által vezérelve teljesítik és közvetítik az isteni energiát. Az empaták azok a törött szárnyú angyalok akik itt a földi létben teljesítenek szolgálatot emberi alakot öltve. Ők azok akiknek legfőbb feladatuk a szeretet bármi módon való közvetítése. De ez bizony sokszor együtt jár azzal is, hogy könnyen rájuk ragad mások energiája, ami nem hozzájuk tartozik. Meg kell tanulni ezt felismerni és letakarítani is.
"A gyermek a szülő tünete"- olvastam ma ezt az üzenetet... 2 dolog jutott eszembe ezzel kapcsolatban...
Sok sok nem hozzám tartozó energiát magamra szedtem én is az elmúlt időszakban, de egyre inkább felismerem és kezelem ezeket. De egy kis angyalkának ez még időnként nehéz feladat lehet. Ma sok sok érzés kavargott bennem többnyire nem kellemes töltettel. Sári itthon van pihenőn amit a nátha és köhögés támogat és azt vettem észre, hogy bár semmi oka nincs rá kedvetlen, sőt mondhatnám szomorú. Többször rákérdeztem mi a baj, egyértelműen a semmi volt a válasza. Ekkor elmagyaráztam neki, hogy nagyon kedves tőle, hogy segíteni próbál nekem azzal, hogy szolidáris velem de ezek az érzések nem hozzá tartoznak bátran engedje el őket és én is igyekszem szabadulni tőlük. Hatalmas megkönnyebbülést láttam a kis arcán mikor ezt megértette és ki is lépett a sajnálat, szolidaritás nevű pocsolyából.....
A másik eset ami pár héttel ezelőtt esett meg... A gyerekek egy éjszakát a nagyszülőknél töltöttek és miután hazajöttek a játék nagyon hamar veszekedésbe, kiabálásba torkollt. Kissé feszült voltam én is és gondoltam majd én rendet teszek, ne kiabáljanak már. Kitártam a szobájuk ajtaját és "okos felnőtt" módjára elkezdtem velük kiabálni, hogy hagyják már abba az üvöltözést, nem hiszem el, hogy csak kiabálással tudják megoldani a konfliktusaikat. Abben a pillanatban belém nyilalt egy gondolat, hogy kiabálással próbálom nem kiabálásra tanítani őket és bizony el is szégyelltem kissé magam. És akkor Sári kimondta a bennem felmerülő érzéseket.... Becsuktam az ajtót, összenevettünk a férjemmel és büszkeség fogott el, hogy ilyen nagyszerű kislányom van. Aki bátran odaáll elém és odatartja bizony a tükröt amibe oly sokszor nem szeretünk belenézni. De magamra is büszke voltam, hogy felismertem azt a viselkedésformát amin bizony változtatnom kell...
Bátran nézzetek bele a tükörbe amit a gyermekeitek, a külvilág mutat nektek még akkor is ha nem tetszik amit láttok benne. Mindannyiunk feladata megtanulni feltétel nélkül szeretni önmagunkat hisz csak akkor tudjuk megtanítani másoknak is a szeretetet ha már mi is tudjuk mi az!

Szívem minden szeretetével ölellek benneteket❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése