2017. november 9., csütörtök

Megbocsátó szeretet

Kicsi korom óta érzem és tudom, hogy egy rendkívül érzékeny gyermek vagyok. Sokat sírtam életem során, emiatt sokan nehezteltek is rám, mert nem értették érzékenységem okát. Még ma is gyakran előfordul, hogy teljesen hétköznapinak tűnő dolgok könnyet csalnak a szemembe. De már tudom miért van mindez! Az igazságot jöttem keresni, megélni és megtanítani erre a bolygóra és véleményem szerint egyetlen igazság létezik csupán, az ami szeretettel van átitatva illetve maga a szeretet.
Rengeteg igazságtalansággal találkoztam az elmúlt 34 évben, amire mindig dühvel, kirobbanással és sírással reagáltam. Soha senki nem akarta megérteni miért történik mindez, inkább bekategorizáltak mint hisztis gyereket. Persze mindezt én újabb igazságtalanságként éltem meg és egyik szálból indult ki a másik. Kemény, hosszú évekig tartó munka eredményeként ma már értem és örömmel elfogadom az életemet és annak célját és nap mint nap igyekszem szeretettel és hálával megköszönni amit kaptam és azt is amit ezzel a tiszta szándékkal adni tudok másoknak. Tudom, hogy nagy feladatot vállaltam be de nyitott szívvel vágok bele és hiszem, tudom hogy be fogom teljesíteni a küldetésem ebben az életben!
Ma reggel csodás élményben volt részem az óvodában. A reggeli beszélgetésünk alkalmával megemlítettem az óvónőnknek, hogy a lányok tegnap mesélték, hogy miután az egyik kisgyerek megütötte a másikat a bántalmazott gyermek erre nem agresszióval reagált hanem átölelte a "szenvedő" (mert csak olyan ember bántja a másikat aki szenved és nem képes meggyógyítani a sebét) pajtását és ezek után egész nap együtt játszottak. Mikor reggel kedves óvónénink elmondta, hogy ő tanácsolta, hogy a konfliktust a szeretet erejével oldják meg, mert az bárminél erősebb bizony könny szökött a szemembe! Csodálatra méltó az a tiszta szándék és érzés ami ezt a drága pedagógust vezérelte és az is ahogy egy tiszta szívű gyermek ezt fogadta és át tudta adni egy másiknak, enyhítve ezzel az ő sérülését! Hálás vagyok, hogy ilyen közösségben töltik a gyermekeim a napjukat, rengeteg megerősítést kapok arra vonatkozólag, hogy jó döntés volt mikor ide írattuk őket és a továbbiakban a helyükre fognak kerülni! Hiszem, hogy a jó erősebb mindennél és hogy a mi gyermekeink már sokkal tisztább érzésekkel mennek bele az életbe, mert sokan vagyunk akik segítjük az ő gyógyulásukat azáltal, hogy mi magunk is gyógyulunk! És amit tudunk azt meg is tudjuk tanítani a gyermekeinkek és mindenki másnak is! Szeressétek hát magatokat és úgy tudtok másnak is szeretetet adni! Mindenki csak azt tudja adni a másiknak ami neki is megvan! Mindannyian tiszta szívvel jöttünk erre a világra,keressük meg önmagunkban azt a mélyen lévő gyermeket!
A szeretet kapujához a megbocsátás ösvénye vezet!

Szívem minden szeretetével nektek❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése