2017. szeptember 6., szerda

Nem kell, hogy megérts csak fogadj el

Eléggé zűrzavaros lett ez a mai nap! Sok sok felszabaduló energia, blokkok oldása metamorf masszázzsal, jógával, a telihold energiája, Huhhh! Sok volt, nem is bírtam el. Jóga közben éreztem, hogy nekem ez túl sok, jelzett a szervezetem és én vettem az infót. Pihentem, relaxáltam míg a többiek energiablokkokat oldottak magukon, magukban. Én ma csak ennyit bírtam el!
És az i-re a pontot az este tette fel!
Nálam olvasottabb, műveltebb emberek mondták azt, hogy ja egyszer elindulsz a fejlődés útján és mások (a saját döntésük illetve az egojuk nyomására) nem tartanak veled az előbb utóbb nem feltétlen fog belőlük jó érzést kiváltani, hisz a szakadék köztetek egyre nagyobb lesz! Eddig nem igazán tapasztaltam ezt, bár az utóbbi időben pár alkalommal éreztem már, hogy talán kicsit különc vagyok és nem feltétlenül a pletyka illetve az üres beszélgetések okoznak örömöt számomra. Én tudom miért indultam el ezen az úton, tudom mi a célom vele és őszintén hiszek magamban! És tudom azt is ha senki sem tart velem és támogat az álmaim elérésében akkor is menni fogok tovább! Mert ha hit nélkül csinálnám akkor már bizonyára rég feladtam volna. De a teremtő valamiért ezen az úton tart és hiszem azt,hogy célja van neki ezzel.
Nagyszerű dolog az ha a szeretteid, hozzád közelálló emberek elfogadják, hogy te egy "újfajta" nézetet, világot képviselsz, annak ellenére, hogy nem értik, nem tudnak vele azonosulni mert nagyon távol áll az ő világnézetüktől (hozzáteszem, hogy pl aki vallást gyakorol az sokban érinti ezt amit én egyre inkább magaménak érzek, tehát nem feltétlenül indokolja az elutasítást ez). De ha még ezt sem tudják megtenni akkor legalább ne bántsanak! Hisz kinek is jó ez?
Jó kis felismerés volt ez nekem ma megint, hogy próbáltam, próbáltam megvédeni az álláspontomat, de miután folyton falba ütköztem és elutasítva éreztem magam (felébresztve magamban az elutasítás sebét) felvettem ezen sebnek a maszkját és elmenekültem. Miután felismertem ezt magamban, nagyon hamar le tudtam nyugtatni az elmémet, de azért az igazságtalanság sebem is dolgozott rendesen. Hálás vagyok, hogy életem párja nyitott és befogadóképes az én dolgaimra és egy mély és tartalmas beszélgetés keretében el tudtam engedni a rossz érzést amit kihozott belőlem ez a teljesen felesleges és értelmetlen, indulatokkal túlfűtött incidens!
Mindannyian mások vagyunk, mindannyian más céllal és feladatokkal születtünk erre a földre. Ha azt a sok energiát amit a másik megbántására, a veszekedésekre, a tehetetlenségünk ilyenfajta megélésére fordítunk önmagunk mélyebb megismerésére és a megbocsátásra fordítanánk hiszem, hogy sokkal kevesebb betegség és háború lenne ezen a Földön! És ezek a harcok legtöbbször pont önmagunkban zajlanak de nincs elég türelmünk, időnk arra, hogy megértsük miért is van mindez!

Ha szerettek olvasni es szeretnétek egy igazán értékes könyvet a kezekbe tartani akkor szívem minden szeretetével ajánlom Lisa Bourbeau: Az öt sérülés ami megakadályozza, hogy önmagad légy című könyvét❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése